כביש 16, כביש הכניסה החדשה של ירושלים, סלול בחלקו במנהרות העוברות מתחת לשכונות מגורים, לכן נדרשה עבודת מיפוי וסימון גבולות מקרקעין בתלת ממד על מנת לאפשר לנתיבי ישראל לרשום את הכביש על שמם בטאבו בצורה נפרדת מהשטחים שבבעלות התושבים הנמצאים מעליהם.
הפרויקט היה ארוך ומורכב ודרש עבודה שוטפת מול מפ”י ונתיבי ישראל, מיומנות טכנית גבוהה למדידות מדויקות, שימוש בכלים מתקדמים ליצירת מודלים תלת ממדיים בהתאם לתנאי השטח והתמודדות עם אתגרים טכניים, מקצועיים ובירוקרטים רבים לכל אורך הדרך.