רכבת ישראל – אילון

מדידת פנים של חתכים לתכנון תעלת רכבת חדשה

המיקום

תל אביב

השטח

כ-5 ק"מ אורך תעלה

הנפח

כ-7,000 מ"ק

המכשור

סורק נייח ורחפן

כמה מילים על הפרויקט

לצורך תכנון תעלה למסילה רביעית עבור רכבת ישראל, נקראנו למדוד את תוואי התעלה החפורה בעומק 7 מטרים במקביל לכביש איילון.

הפרויקט דרש התמודדות עם תנאי שטח מאתגרים וקונסטרוקציות משתנות כמו תחתיות גשרים, פנים מנהרות, עיקולים ושינויי גובה, עם בעיית נגישות מורכבת, חתכים בכל מטרים ספורים בצפיפויות שונות לפי תנאי השטח, וחישוב נתונים מדויק ליצירת רשת בקרה מפורטת.

עוד פרויקטים מיוחדים שכדאי לכם לראות

רמת הגולן 1

רמת הגולן 1

כביש 16 ירושלים

מדידות מדויקות, ערך לבקרה - פנים

חברת שינדלר

מדידות מדויקות, ערך לבקרה - פנים

בית כנסת עגול

מדידה מורכבת לתכנון ומידול מבנה כדורי

רכבת ישראל – אילון

מדידת פנים של חתכים לתכנון תעלת רכבת חדשה

אגרון ירושלים

מדידת פנים גדולה ומורכבת עם אלמנטים לשימור ועשרות דירות ושטחים למדידה ותיעוד

גלרית תמונות מהפרויקט